Lillsis

Som ni vet så har jag ju ingen riktig lillasyster, men jag har min Idut! Ida, som hon heter, är en söt, fin och snäll tjej på 13 år, och hon är en av anledningarna till att jag är på så gott humör idag :3
Det är egentligen ingen big deal kanske men det gjorde mig så glad när hon berättade att hon äntligen hade pratat med en vuxen om sina mat och träningsvanor. Birgitta heter läraren som hon tillslut tog mod till sig att prata med, och att det var just denna läraren hon pratade betyder mycket för mig eftersom att jag då vet att Ida är i trygga händer. Birgitta var även min lärare på högstadiet och hon hjälpte mig MYCKET när jag mådde som sämst. Jag vet att hon kan hjälpa Ida och därför känns det nu så skönt när hon är i Birgittas armar!


Idas--> http://mobil.iiiidaas.devote.se/ 

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0