Kap Verde

Kom hem inatt från den andra misslyckade utlandsresan av tre...
 
Fanns inget WiFi på hotellet så har därför inte kunnat uppdatera er under veckan, men det fanns ändå inte jättemycket att berätta. Blev ''sjuk'' efter tredje dagen så fick ligga inne på rummet halva resan och kolla på filmer med en blöt, kall handduk på huvudet och knarka massa tabletter. Inge vidare så det kändes som lite bortkastade pengar för stackars mamma som fick betala allt, resan, sjukvård o.s.v. Hade faktiskt lika gärna kunnat vara hemma :/
 
Menmen, Kap Verde var det i alla fall inget fel på! Varmt och skönt, stora härliga vågor, trevligt folk! Jag skulle gärna åka dit igen men då dränkt i solkräm (solen tar som in i helvete) och med en stor hatt på huvudet (Y)
 
 
Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0