~Say something~

Hellu! Sitter och lyssnar på lite musik och bara chillar i min ensamhet. Tror alla andra är i Brålanda och käkar pizza x) Fick hur som helst en väldig lust att kika in här och skriva lite :D Det var ju ett tag sen nu. Hoppas att ni alla har haft det bra!
 
Hade muntligt prov i hästkunskap idag, gick skit... Fick F så får göra om det x( Haha så det var inte så bra kanske. Halva klassen fick typ F, och den som fick bäst resultat fick D i betyg, hehe... Fan vad dåliga vi är! Men det var faktiskt skitsvårt!!
 
 
Annat kul som hänt idag är att jag fick med mig Ida ner till gymmet efter skolan :3 Träna bara en halvtimme ungefär då vi båda precis har börjat, men det var effektiva 30min och jag lär nog ha åtminstone lite träningsvärk imorgon! Gött! Kanske drar ut och springer med Amanda imorgon på morgonen också ifall hon orkar, hon har nämligen problem med knät :/ Vi får se vad som händer med det, men sjukt skönt att ha kommit igång igen i alla fall :D
 

Puss my lovers <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0