Serieskådning

Hallå snömonster! Typ 10cm vitt fluff över hela marken, snöstorm nästa?

Nyss genomfört årets första träningspass, stolt! Crossfit/cirkelträning 45min blev det idag + en isdusch då varmvattnet har lagt av här på internatet... Men att duscha kallt ska tydligen vara bra för både kropp och knopp så vi får väl hoppas att det lönar sig :) Kanske hänger på ner till gymmet imorgon också om det inte är alldeles för fullt.

Upp imorgon klockan 6 igen för att starta tredje dagen av stalltjänsten (Y) Så nu blir det 3 avsnitt av How I met your mother innan läggdags!


Puss darlings, Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0