17032014

Hej! Sitter nu på rummet sleten och dan efter första dagen med plugg sen lovet, och efter en go promenad med Line och Puffman :) Hade ju schemabrytande hela förra veckan och var inte redo för lektioner riktigt än kände jag... Men något som får bördan att kännas lite lättare är det att jag kommit på att det snart är sommarlov ju! Vecka 12 nu vilket innebär att det är fyra veckor kvar till påsklovet. Efter det har jag två veckors praktik nere i Skåne med Maja som vi taggar igång till, vilket innebär att det är vecka 19 när vi kör igång med plugget igen. Sen får vi sommarlov vecka 24 vilket innebär att det bara är fem veckor kvar efter praktiken som är om fyra veckor! :D TJOHO!
 
Gammal sommarbild på liten
 
Blir la till att jobba hela sommaren förhoppningsvis så direkt ledig är man väl inte, men ska bli gött att få in lite cash att spendera på något sköj, kanske till och med på nått jag önskat väldigt väldigt länge ;)
 
Puss gurkor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0