Brastad - En bra stad

Helle! Legat deckad hela dagen, sovit, sovit, ätit, sovit.

Var på en så sjukt kul fest med så goa människor igår, behövde verkligen det kände jag. Bara få släppa loss och skratta och slippa tänka för ett ögonblick! Vart så sjukt stressad i veckan då jag har skrivit 4 prov och har ytterligare grejer till nästa vecka... Så jag tackar Josefine och hennes kille Jonas som höll i det hela för en go och trevlig kväll!

Morgondagen blir nog hyfsat lik idag då jag inte har några planer och bara känner för att sova ut om inget annat kul dyker upp :) Tänkte starta en frågestund nu på måndag när det äntligen blivit lite vår och värme om intresset finns? Men det var väl allt för mig denna gången, säng ljuva säng väntar!




Helle <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0