Förlåt Christina!!

Glömde ta med Christinas frågor så tar de nu!

Christina:
*Hur trivs du på nuntorp? Jag trivs hyfsat bra här :) Klassen trivs jag väl sisådär i... Men skolan och lärarna är det absolut inget som helst fel på!
*Är det en skola du rekommenderar att gå på? Absolut! Det är hyfsat enkelt om du inte är mycket till pluggmänniska, och väldigt kul om du gillar att arbeta praktiskt och med djur :)
*Vart vill du flytta efter gymnasiet? Skåne hade jag planerat, men vi får väl se hur det blir med det.
*Vad säger du om jag säger att jag saknar dig på ridningen och överallt :( Då säger jag att jag saknar dig ännu mer! Vi borde verkligen ses snart, inte sett dig på ett bra tag nu <3
*Vilken är din favoritgodis :3 Marabouchoklad och saltlakrits :3


Godnatt från bonnegårn <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0