Söndag?



Haft en riktig söndags-måndag idag. Vaknade vid 9:30, senaste på länge, kollade lite serier, duschade och ut på vägen tillsammans med mamma för att övningsköra lite. Gjorde inget komplicerat, bara körde på väg för att få in vanan och tränade på att stanna och starta i bussfickorna. Vilket gick skit då det tar så sjukt lång tid för mig att komma iväg och då får jag panik och kärringstopp... Uschuschusch!

Imorgon kör jag nog bara till Bovall, och sen kanske hem igen, då jag ska träffa Josefine :D Efterlängtat! Längesen vi sågs som nyktra... Oups ;)

Godnatt mina fina <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0