Det är illa

Gött att sluta efter lunch! Eller egentligen inte, men nu är det så att jag långt ifrån älskar min kära mentor som också råkar vara mig lärare nu i eftermiddag. Så efter en incident förra veckan har jag nu beslutat att inte närvara på denna lektion vilket hon är väl medveten om. Klarar inte av lärare som varken lyssnar på sina elever eller kan kompromissa!


Vacker vårsol idag så kände egentligen för att ta en promenad, men sov så fruktansvärt illa inatt så tar nog en Ipren och sover en stund på det istället (Y)

Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0