April april!

Har ni skrämt eller skämtat med någon ordentligt än? Det har i alla fall jag gjort ^.^ Skrev till Anna att jag var gravid vilket hon totalt gick på! Hon satt och kollade på 16 and pregnant samtidigt också så det var värsta timing, hehe ;)

Idag är typ enda dagen detta lovet då jag bara kan vara hemma och chilla. Men det är gött, man ska ha lite fullt upp på loven! Detta händer då för mig-->

Tisdag: Ungdomsmottagningen 15:15
Onsdag: Dra till Elin, Amanda och Victoria i Stora Höga :D Stannar tills fredag och shiiiit vad kul det ska bli! Längtar sönder, har inte sett dessa goa vänner sen i somras O.o
Lördag: Stallet och dra till Gbg där jag stannar till söndag :3 Saknar min älskling så sjukt mycket, två veckor sen vi sågs då :(

Nej nu ska jag njuta lite av mitt bad innan jag går ut lite i det fina vädret! Vill bara passa på att gratta min fina vän Kristin ännu en gång innan jag drar. Grattis till dig Kristin och hoppas att du får en underbar 16 årsdag! Tycker alla ska passa på att sjunga en sång till henne idag om ni får 2 minuter över :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0