Duktig hest

Kom nyss hem från en jättemysig ridtur på Vökull med Anna och Linn :3 Även Lisa på sin islänning Ida följde med en stund. Erkänner att jag var nervös för att rida Vökull men jag satt kvar hela turen, han stack inte en enda gång, och jag hade ändå hyfsad kontrol så jag är supernöjd! För er som inte vet det så är detta andra gången jag sitter på denna hästen och första gången jag rider han ett helt pass + att han är rätt svår att rida. Men allt gick bra och han är verkligen fin din häst Anna! Eller ska jag säga ponny? ;}

Imorgon är det chill dag i skolan, asnice! Uppdaterar då, bye :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0