F*tta!

Förlåt! Anledningen till dålig uppdatering är även denna gången på grund av att appen dampat och jag har ingen dator :{ Sjukt tråkigt då jag planerade att blogga mycket denna helgen och så vidare... Skit samma, nu fungerar det ju igen i alla fall (Y)

Hiss/diss kommer upp senare idag så håll ögonen öppna! Annat som händer idag är, förutom skola till 15:40, sola solarium med syrran och jag är livrädd o.O Kommer bara sola 15 minuter idag och 15 minuter på fredag denna veckan och om jag överlever så får vi se när nästa gång efter det blir. Måste bli lite brun om bena till avslutningsbalen förstår ni ;}

Xoxo Julia <3

Sommarväder!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0