Hokus pokus

Åkte med mamma hem från Uddevalla då hon ändå var på torp, asnice! :3 Ni vet ju kanske att jag inte direkt stortrivs i min familj, vill praktiskt taget slå dem i ansiktet med en stol ibland, men jag var faktiskt glad över att se mamma när jag satte mig i bilen och tänkte att "åh vad skönt, jag kanske bara behövde komma iväg några dagar. Nu kanske jag slutar störa mig på dem, Gud vad kul!" Men nej. Så fort jag kommer kommer hem och går innanför dörren och börjar diskutera att mina pengar inte räcker till sånt jag verkligen behöver, och då menar jag inte att jag slösar på onödigt, utan jag är typ fattig och pengarna går inte runt helt enkelt. Då börjar tjafset och det vardagliga bråket börja igen... Fan! Tro mig, det dröjer inte länge innan jag drar igen. Jag pallar verkligen inte min familj, det går inte. Det är ungefär lika illa som senap och potatis (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer
awa

bråkar du och din mamma ofta? vaddå är hon dum mot dig

2013-04-06 @ 22:31:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0