Jag. Är. Awesome!

Okej, nu är jag här igen. Ligger i ett varmt bad med någon slags egyptisk olja i som tydligen ska hjälpa mot förkylning (Y) Hoppas det funkar :}

Kändes sjukt skönt och kul att jogga med Annika igen! Det var typ ett år sen sist, helt sjukt... Joggade 4,6 km, alltså gula slingan i Hunnebo, inget bra val. Hade helt glömt bort att den består av typ 15 uppförsbackar och värsta terrängbanan full av stenar och rötter ur marken O.o Joggade ungefär 3km innan både mina och Annikas fötter var mos så vi gick resten. Men det var nog bra eftersom jag inte är helt 100% frisk och mitt knä började värka lite efter en stund. Men det var hur gött som helst ändå! Asbra att jogga med dig Annika, vi springer i typ samma tempo och det känns riktigt bra eftersom du hela tiden omedvetet peppar mig :D Kör vi på torsdag igen??

En annan grej jag lyckats med idag är otroligt nog att sätta upp mitt tunna hår i en för stor munk utan att det blev helt kaos! Och dessutom är detta första gången någonsin som jag gör en så kallad "munk" :3 *Skryt*

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0