Julia vem?

Julia-->
"Om du skulle vara som du är i verkligheten på dina bilder och inte förställa dig med miner skulle du vara 1000 gånger bättre kan jag lova.
Sen så gör du inte alls fel val...."

För det första öööh? Jag kan ta kritik asså, det är bra att ni skriver vad ni tänker men då skulle jag också vilja ställa lite motfrågor. Hur är jag i verkligheten? För jag gör inga medvetna miner på mina bilder. Sen det där med att jag inte alls gör fel val, tänkte du på nått speciellt när du skrev det? För det känns så. Och sen en sista fråga, vilken Julia är detta?

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Så som jag har träffat dig i verkligheten Julia, är du en sjukt go snäll tjej, miner? whut, du e svin söt med miner & utan ';)<3

2013-04-02 @ 14:01:55
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0