Läsarfråga

Awa-->
"Har fråga!!!!! Är dina föräldrar stränga mot dig du verkar få göra så mycket alså mycke frihet ? ."

Hej Awa, kul att du ställer frågor, toppen! Njea, det beror väl på vem man jämför med antar jag. De har ganska strikta regler om vad som gäller och inte men det är rätt så lätt att övertala dem ifall man bara har tålamodet och de rätta argumenten ;) När du säger att jag verkar få göra så mycket och får mycket frihet, är det nått speciellt du tänker på då? Ge gärna nått exempel eller nått, jag blir nyfiken då jag själv sällan tänker på det så mycket :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0