"Lol" "lots of love"

Sitter och käkar lite, kom nyss hem från Anna. Red Vökull idag igen för tredje gången och roligaste ridturen på länge asså! Typ galopptävling på vägen hem och shit vad vi skrattade, höll på att flyga av båda två x') Vökull är i alla fall en jättemysig stor islänning även om jag inte riktigt hittat knapparna på han så lyssnar han och gör alltid sitt bästa :3 Mest perfekt är ju hans nödbroms då när man tar ut fötterna ur stigbyglarna och han tvärstannar ;)

Nej nu får jag sluta skriva och masa mig till sängs, skulle kunna somna stående jag svär!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0