On my way home

Snyft, sorgligt ju :{ Aja, jag överlevde ju resan dit så nu kanske jag kan börja åka lite oftare ;)

Har inget vettigt för mig just nu så kan ju passa på att berätta lite vad vi gjort i den stora staden (Y)

Onsdag-->
Kom dit vid typ 11:36 där Amanda och Elin mötte upp mig och sen drog vi hem till Elin. Minns typ inte vad vi gjorde där men vi satt väl och tjöta en stund innan vi drog in till Kungälv för att Amanda skulle klippa sig. Jag och Elin passar på och köper en hel del godis som vi trycker i oss :3 Seriöst Elin, vi är tjocka! (Y) Drog hem en snabbis till Amanda innan vi parkerade framför Magic Mike med en jävla massa glass, muffins och godis.

Torsdag-->
Amanda drog vid 10 för att åka in till stan och shoppa och sedan gå på date med hennes kille. Så jag och Elin gick på bio i Göteborg :3 Croodarna för er som vet vilken det är. Sjukt söt film i alla fall. Sen ringde väl Anton, Elins kille, och frågade ifall vi ville med och grilla. Såg ut som hej kom och hjälp mig, fick nödlösa det med Elins maskara i bussen (Y) Kände att det blev extremt fint... Det var hur som helst jättemysigt :3 Kallt, men mysigt. Det hände ju lite oväntade grejor där när det blev lite mörkare och lite kallare och jag började bli trött och flummig dock... Hade inte riiiiktigt planerat det som hände, men det var ju spännande det med x)

Idag-->
Vaknade och gjorde pannkakor till frukost, solade en stund och gick sen in och käkade hamburgare till lunch. Det var typ det vi hann innan jag skulle till tåget. Kan ju bara påpeka att jag gått upp minst 5 kilo dessa dagar O.o Det är helt sjukt, vi bara åt konstant! Men det är så det ska vara ^.^

Nej nu måste jag ringa min moder och sen ska jag byta till buss snart så vi hörs och ses! Ni kommer få en hel del bilder på mat sen som vi ätit, och då är det typ ändå bara hälften av det vi tryckt i oss :S

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0