Once upon a time

Morning :} Är alla pigga och glada?

Lång dag idag, slutar 15:40... Segt. Okej jag har ingen aning om varför jag skrev detta känner jag, hehe... x}

Efter skolan blir det blir det att dra ut och springa i stormvädret! Får se ifall Annika ska med, i så fall får vi väl se vart vi springer någonstans. Är jag själv springer jag samma sträcka som i torsdags, det vill säga 4,6km på asfaltsväg.

Xoxo Julia <3

Waaa, kollade igenom min gamla bilddagbok och hittar bland annat denna bilden! Borde man bleka håret igen kanske?? ;}



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0