Tillbaka :D

Godmorgon och förlåt så hemskt mycket! Vet att min uppdatering har vart riktigt bad :( Bloggar ju alltid från mobilen (av smidighetsskäl) men när jag kom hit till Stenungsund så bara bloggappen la av... Inte kul! Men nu verkar den vakna till liv igen :D

Har haft så sjukt kul här så lätt att jag åker tillbaka, och denna gången inom ett halvår ;) Har dock inte fått träffa Victoria någonting vilket suger... Hade hoppats få se henne och säga hej i alla fall, men hon fick nya planer med några andra så ah. Sånt är livet typ (Y)

Elin sover just nu men får väl väcka henne om typ 20 minuter då min mage skriker efter frukost! Vi ska nämligen göra lyxfrukost med pannkakor :3 Herre Gud, detta är nästan värre än hos familjen Hansson O.o Vi har ätit konstant sen jag kom hit nu... Men det är så det ska vara (Y)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0