Anna <3

A - Annorlunda
N - Nörd
N - Nyfiken
A - Andra halvan av mig

Herregud vart ska jag börja!? Vi träffades väl första gången för ganska exakt 3 år sen. Blev vänner i 8:an och min bästaste Friend i 9:an. Jag läste nyss igenom gamla sms mellan oss och insåg då hur jäkla mycket roligt vi har gjort och hur många underbara minnen jag har med dig under väldigt kort tid! Du har stått upp för mig i vått och torrt även när jag betett mig som skit. Haha jag fattar inte hur du har stått ut!? ;)

Min lyckligaste tid hittills har varit med dig. Det finns ingen som gör mig så glad och det finns ingen hellre jag skulle vilja kalla min vän. Nu är jag bara så rädd. Rädd att inte få kunna kalla dig det längre. Rädd för att förlora dig på samma sätt som jag förlorat många andra. Jag är kanske inte så bra på att vara en vän i alla lägen, men du har litat på mig och fått mig att vilja fortsätta försöka, att hålla modet uppe och le även under svåra stunder. Du har lärt mig att man kan skratta även under de värsta händelser. Du har lärt mig att lycka finns och jag fann den hos dig.

Ditt hem är mitt andra hem. Din familj är min andra familj. Du är min andra halva. Den starka, modiga och galna halvan av mig! Jag fattar fortfarande inte hur du gjorde, men du gjorde mig stark. Visade mig att jag kunde stå på egna ben, mogna. Ditt liv har alltid inspirerat mig och du har alltid vart min förebild.

Det finns så mycket som jag vill säga, skriva, berätta! Alla tankar bara snurrar... Alla tankarna om dig, mig, oss och vart vi kommer vara nu i fortsättningen.

Anna. Min bästa vän. Min syster. Jag älskar dig även om jag är dålig på att visa det. Du är den sista jag vill förlora. Om jag någon gång ska kämpa för någon så är det nu. Det är nu, och jag ska kämpa för dig. Min Anna <3

Xoxo din Friend <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0