Dagen

Ja då var det bestämt. Imorgon börjar jag på dans inriktning istället för musik (Y) Ska bli väldigt spännande då jag är väldigt ovig och väldigt osmidig och vi ska lära oss Balett, jazz och modern dans... Som sagt, SPÄNNANDE!

En annan kul grej som hände idag är att vi kanske får en ny "medlem" i klassen ;) Anton från Sotenässkolan, gick i parallellklass. Schysst kille så han är varmt välkommen! Kan behövas lite fler, är ju bara 11 stycken just nu...

En tredje kul grej är att det antagligen blir en liten klassgrej hos Cajsa på lördag-söndag :3 Myyyys med god mat och mycket tjöt! Hann dock inte prata med alla idag men ska snacka med de sista imorgon.

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0