Det var det det

Hemma igen. Höll på att frysa ihjäl nere vid havet det sista så åkte med mamma hem.

Någe vidare roligt kan jag inte påstå att det var där nere i sjöbon men mysigt va det allt (Y) Och jag hade antagligen inte haft roligare hemma ensam så ;)

Sista sommarlovsveckan börjar imorgon. Ska försöka få tag på Elin och Amanda i Stenungsund, gå ut med Lillebror och även kanske hinna med stallet denna sista vecka. Pratade med Marie (min tränare) idag och hon sa att de kunde behöva lite hjälp igen och det är bara kul att kunna hjälpa till så jag säger inte nej! (ay)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0