Miss it

Nyss vart ute på en timmes promenix med voffsan. Så himla härligt men så himla varmt! Smart är jag ju också och har på mig jeans en sån här dag -.-'
 
Träffade på en gammal kompis som jag hade när jag gick på Hunneboskolan som var ute och sprang och shit vad jag saknar det! Den härliga känslan efteråt att man faktiskt har rört på fläsket för en gångs skull ;} Längtar tills imorgon då jag och mammsan drar in till sportshoppen och investerar lite nya träningskläder (ay)
 
 
HELVETE nu saknar jag ju mitt långa hår när jag kollar igenom gamla bilder :'{
 
Xoxo Julia <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0