Morgondagen

Wiiie fullt schema imorgon! Älskar't! :D

Högst upp på listan står självklart de inläggen som jag egentligen skulle skrivit idag. Två fina låtar + new in från H&M (ay)

Sen tar jag racer-Niklas till Ida och tillbringar dagen hos henne och i stallet (?) Det hade vi tänkt i alla fall men kan hända att planerna ändras där.

På kvällen drar jag iväg till Lysekil för att spendera natten med Cajsa och Melina! Film, mat, spel, bara myskväll helt enkelt :3 Ni vet antagligen inte vilka de är men de går i min klass ES13 dans och bild. Ska bli kul att skaffa lite nya kontakter i nya klassen. Hoppas på att komma alla lite närmare :)

Det var det som jag hade planerat imorgon. Det kan som sagt ändras beroende på lite av varje.

How I met your mother S01E16 väntar och sen ska jag sova, läääängeeee!

Xoxo Julia <3

~Peace out~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0