Myspys

Heeeej! Stannade lite längre i Khamn, fick skjuts hem av några tjejer där så slapp ta tidiga bussen :3

Lite seg men TREVLIG fest! Älskar att träffa nya personer och skaffa nya kontakter :D Bästa ju!

Dock tog jag inga bilder x{ Jag är verkligen sämst på att komma ihåg att fota... Skulle behöva en personlig paparazzi som gick efter mig och tog kort som jag kunde använda sen. Det hade fan vart nått ;)

Hehe nej men jag drar mig faktiskt mot sängen redan nu, är trött och träning imorgon så ja. Men jag är sjukt glad att MAMMA av alla människor släpade iväg mig! Sa faktiskt att det var fest så det känns ändå chill att hon kan lita lite på mig :3 Drack typ inget idag heller så, höll mig nykter (Y)

NU ska jag sluta babbla, haha... Godnatt ;*

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0