Panikångest!

Ska gå ut med Lillebror idag vid 14 och träningskläderna bara ligger där i en hög på golvet... Jag vill ut och springa!

Fan att jag har lovat mig själv att inte träna nått på hela sommarlovet :{ Egentligen har jag lovat mig själv att inte träna nått på hela sommaren (juni-augusti) men det klarar jag seriöst inte.

11 dagar kvar. 11 dagar tills jag börjar första året på gymnasiet. 11 dagar kvar till allvaret börjar. 11 dagar kvar till min framtid faktiskt börjar på riktigt. 11 dagar kvar till jag kan dra på mig träningskläderna och dra ut på en riktig springrunda! 11 dagar... Är jag nervös? Som fan!

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Jag e seriöst livrädd för & börja 7:an! :'( <3

2013-08-08 @ 16:10:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0