Slow down!

Jag ligger ganska tyst och stilla för tillfället som ni kanske märker.
 
Det händer inte så mycket i mitt liv just nu vilket såklart kan vara lite skönt! Dock har jag inte så mycket att skriva om som är speciellt intressant. Allt rullar på liksom. (Y)
 
Skolan börjar snart och det är sjukt nervöst, kan inte annat än att vänta och bara hoppas på det bästa :) Förutom det att jag går runt och är nervös vissa stunder så gör jag inte så mycket annat. Jag går hemma och nästan bara väntar på att mitt liv ska ta fart och börja. Jag har så mycket framtidsplaner! Har hela hjärnan full av drömmar och planer om hur jag vill leva mitt liv efter gymnasiet. Det känns så stort och avlägset allting. Så långt bort även om det endast är 3 år kvar! Och som ni säkert vet lika väl som jag så går 3 år jäkligt fort!
 
Jag vill flytta till Skåne, Trelleborg, och plugga där.
Jag vill köpa en mops som ska bo hos mig i min lägenhet.
Jag vill börja jobba, köpa hus, bli vuxen, skaffa familj!
Jag är endast 16 år och tankarna snurrar redan omkring vuxenlivet...
Ni kan tycka att jag är en idiot men jag vill seriöst få mitt första barn sommaren det året jag fyller 20.
 
WAAAA jag måste sluta tänka på så mycket! Behöver komma ut och rensa tankarna! Fokusera på nuet och ta varje dag som den kommer! Måste börja följa mina egna råd och fokusera på MIG. Utveckla mig själv till att bli den jag faktiskt vill vara! Sluta haka upp mig på småsaker och börja se helheten, ändra perspektiv.
Ja, jag måste ändra perspektiv.
 
 
Xoxo Julia <3
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0