Tungan ut och tummen upp!

Tolka rubriken som ni vill ;)

Då går jag ner mot bussen om 10min... Inte jättenervös än men det kommer väl om jag känner mig själv rätt -.-' Jagar alltid upp mig sjukt mycket i onödan.

Ingen aning om vad som händer idag men det blir väl att lära känna klassen + lärarna antar jag, som det brukar vara första dagen :P Få lite scheman och sånt kanske (Y)

Hoppas verkligen att allt blir bra nu! Vill så himla gärna hamna i en bra klass med bra gemenskap. Inga jävla grupperingar som i högstadiet -.-' Nej usch för det! Tror att jag vet en lärare som jag ska ha i alla fall och han är... Speciell ;) Nej men han är allt rolig men man får ta han med "en nypa salt" som man säger.

5min... Måste dra!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0