Hej!

Jag är inte tillbaka men jag säger hej ;)

Vart "borta" ett tag och detta för att jag tappat intresset för att blogga om exakt allt exakt hela tiden x) Tycker det är mycket trevligare att titta in någon gång då och då istället :3
                                                                 

Shiet, på onsdag har jag haft denna bloggen ett helt år O.O Känns verkligen inte så.. Ett helt år utan bloggbyte på grund av att jag tröttnat eller att portalen krånglat! Gött :D

Hehe nej men har nog börjat växa ifrån det här med blogg nu när jag gått och blivit bonne och allt ;) Men som sagt, bloggen stannar kvar, ni får gärna kika in här då och då, det kommer jag göra :)

Fin jag är i min reflex (Y)

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Clara

Så du kommer inte att blogga mera?

2013-12-27 @ 11:21:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0