Leggur



En trött och blöt Leggur efter dagens pass i manegen (Y) Det är så det ska vara, bortsätt från det blöta då så att säga..
Tränade mycket på böjda spår som volter och serpentiner. Han ville inte alls vara med på serpentinerna i början men gav sig efter ett tag och blev riktigt fin :) Tränade mycket på tölten i olika tempon och även den på böjda spår, och även lite galoppfattningar så att han inte rusar in i galoppen. Körde även lite skänkelvikningar i början men det tyckte han var jättejobbigt så det blev bara några i båda varven. Men som sagt, mycket fokus på tölt och galoppfattningar idag :3 Nöjd över lillen, han kämpade på bra!

Fick även C i betyg på båda proven i Djuren i naturbruket och Djurens biologi :D Så ja, denna dagen slutade ändå helt okej även ifall jag till en början var mer än negativ ;)




Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0