Paniken!

Hej kära människor. Kunde inte höra av mig igår som jag ville då min touch, eller vad det heter, la av på mobilen så kom inte in på den!? Fick typ panik och fick inte igång den förrän idag morse igen då mamma ringde supporten. *Puh*

Idag blir det lite före/efter kalas åt mig och min syster :) Matilda fyllde ju då år igår och jag fyller år imorgon, så idag kommer mormor och morfar och grannarna och fikar lite och sådär myspys :3 Christoffer, syrrans pöjk, skulle vara här en stund också tror jag (Y) Mamma har även lovat att kolla upp ifall jag kan börja övningsköra imorgon eventuellt :D Och ska dra med mig syrran till Jula för att köpa den jädrans hårtrimmern också!! Fulla muggar med andra ord ;)

Ska påminna min moder att ringa Åsa så vi hörs senare, shingeling!


Xoxo Julia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0