Seg citron

Fick sluta tidigare från matten då ingen pallade jobba, gött de (Y)

Nu är det fan sova som gäller fram till typ 16 då jag ska dra med mig någon till Nuntorps egna lilla julmarknad och få gratis pepparkakor xP Yummy! Sen blir det maaat och träning efter det :) Aslängesen jag tränade nu så lär väl dö.. Får gå dit själv också antagligen då det aldrig är någon jävel som vill träna med mig :(( Men jag känner att jag får göra någon nytta och röra på fläsket åtminstone en gång i veckan!

Dagens lunch, mackor och drottningmousse ;)

Xoxo Julia <3


Kommentarer
Clara

Heej! Får ni köpa er egna mat och göra laga maten sjäva. Eller får ni mat i skolan? Är det bestämda tider ni äter på då? Är det en rätt eller flera rätter man får välja mellan?

2013-12-11 @ 16:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0