Ännu en dag bortblåst

Komiskt med tanke på att det vart helt vindstilla idag... Min dåliga humor! (Y)

Okej, jag är äckligt trött på att inte göra någonting!! Vilket leder till att jag aldrig har något att blogga om -.-' Sinnessjukt...

Btw, på tal om sjuk, så har Alice blivit sjuk vilket inte är bra, hade hoppats på att få träffa henne snart ju! x( Seriöst, jag måste få komma ut och träffa lite folk! Måste få prata av mig så att jag kan sova om nätterna igen, japp det måste jag.

Okej jag känner mig allmänt jättetråkig just nu så jag drar och kollar på ytterligare fyra avsnitt av Pretty little liars :}

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0