Awesome!!

Nu är jag inte den enda som inte åkt slalomskidor längre! :D

Fett kul va det ändå! Trodde det skulle bli dö trist men jag lärde mig ändå ganska snabbt och ramlade bara 6 gånger ^^ Stolt som fan är jag! Ursäkta språket...

Det var tur att Christina hängde med asså, hade inte alls blivit lika kul att åka själv med bara familjen. Men den jäveln (christina) kunde ju redan åka skidor x(

Sjukt trött just nu, lovar att jag typ fått blåmärken på mina smalben :'( Fett ont gör det! Men man ska aldrig klaga, nejnej :3

Xoxo Julia <3



Kommentarer
Lisa

Var åkte ni?:)

2013-02-24 @ 17:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0