Fullt upp

Hej! Förlåt men har inte haft någon tid att blogga och har egentligen inte det nu heller :/

Nationella gick i alla fall helt okej, tror jag får i alla fall E men hoppas på minst C! Efter nationella fick vi två timmars rast då jag och Anna gick hem till henne och käka. Sen va typ alla döda på hi/re och spanskan... Hehe

Kom nyss hem, var med Anna och red Hæra :} Det gick jättebra! Red barbacka och tränade på att tölta på raksträckan hem när Anna galopperade framför med Vökull. Detta är nämligen mycket svårt enligt Hæra ;} Men det gick jättebra så jag är nöjd!

Har nyss slängt i lite tvätt, ska strax äta, duscha och sen räkna det sista i matten till imorgon. Hoppas verkligen jag har hjärnan med mig!

xoxo Julia <3

Ni får en äkta slöbild från förut idag efter nationella (Y)



Kommentarer
Ida

SÖÖD! <3

2013-02-06 @ 21:12:35
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0