Hmiml

Happy moment in my life!

Tjenare tjenare! Har haft en väldigt underlig men samtidigt underbar dag :3 Fick vänta i Gbg i över en timme för Edwins spårvagn va sen typ, men jag fördrev tiden genom att kolla på en massa kul folk :} Tog 18:15 bussen hem och det kunde nog inte bli en så mycket mer lyckad dag än så.

Träffade på Alice en sväng och min lärare såg mig stå och hålla om Edwin vilket inte alls är bra! Eftersom min mamma också är lärare så går ju dom på samma möten och sånt, och om Anna (min lärare) nämner nått om Edwin för mamma så kommer jag aldrig få åka någonstans igen :S Nej, mamma visste inte att jag skulle träffa Edwin. Sa att jag och Alice skulle in och shoppa så aah... Fu mig!

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0