I'm free falling

Hejsan :}

Va med mamma och pappa förut i någon affär vid namn "Happy price" där det fanns typ hundra olika prylar för 10kr! Assnice :D Köpte typ massa deciliter mått och sånt till Karin, Annas mamma, eftersom jag märkt under den tid jag vart där att dom har lite ont om sådant... Varsågod Karin ^^ Anna du får inte säga detta till din mamma, då blir det ju ingen överraskning!

När vi kom hem därifrån städade jag lite, gick ut med Ailis och spela lite piano med syrran (Y)

Borde egentligen sätta mig med matten för flera timmar sen... Meeeeen ska se på ponny akuten nu så matten får vänta (A)

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0