Pretty little liars

Bara jag som blivit totalt fäst vid serien!? Sett de första åtta avsnitten idag, lär ha sett klart alla säsonger innan lovet e slut ;)

Kan ju berätta att jag inte gjort ett piss idag, känns bra (Y) Och när jag säger att jag inte gjort ett piss, så menar jag att jag inte har gjort ett piss.

Måste bara säga att jag är så förbannat äckligt lycklig för tillfället! Om jag inte berättar för syrran vad jag egentligen gjorde i Gbg igår så spricker jag snart! Tycker synd om Anna som kommer få höra på mitt tjat när jag träffar henne nu på lovet... För om jag har hållt tyst om det här hemma så lär käften gå i hundratio när vi ses ;) Puss älskar dig också Anna! ;*

Xoxo Julia <3

Hannah (min kusin) skickade denna underbara bild på oss förut idag. Jag seriöst älskar den! Den lär lätt hänga inramad på min vägg om ett tag. Kullesiner för alltid, älskar dig :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0