Spännis

Hallå :) Kan tänka mig att de flesta av er inte går upp klockan 8 på en lördagsmorgon, men jag är ju lite udda vad gäller tider...

Har sovit så jäkla dåligt inatt, vaknat typ 5 gånger av bl.a. illamående, huvudvärk, kallsvettningar o.s.v. Sista gången jag vaknade va nu kl 7 och jag orkade verkligen inte försöka somna om igen så sitter här i soffan med extrem huvudvärk och ska snart göra iordning mig för att dra iväg till Göteborg... Känns la sådär :/ Vette sjutton vad det kan bero på men hade ju huvudvärk igår när jag gick och la mig också, och har kanske legat och spänt mig inatt p.g.a. nervositet eller nått.

Ska hoppa in i duschen så vi hörs senare :}

Xoxo Julia <3

Btw, jag har tydligen namnsdag idag :D Grattis till mig! :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0