Tack!

Tack för en jätterolig dag i stallet Ida! Verkligen mysigt och du var jätteduktig :D

Asså man märker så jäkla tydligt att jag inte har någon kondition!! O.o Fick springa bredvid (av olika anledningar) när Ida hoppade, och jag var helt död efter att ha hoppat 8st hinder på 50cm x) Men det var det värt ändå (Y) Hade riktigt roligt och blev så jäkla sugen på att tävla själv!

Fick även en jättesöt present av Ida innan jag var tvungen att dra hem igen, du hade verkligen inte behövt ge mig det Ida, så jäkla gullig är du :*

Xoxo Julia <3

Tycker alla borde kolla in hennes blogg, jag har länkat den förut men här kommer den igen så att ingen missar det --> http://mobil.iiidas.devote.se/



Kommentarer
Ida

Aw tack själv Julia! Det har verkligen varit jättemysigt och roligt.

Hehe de va jättesnällt att du sprang med<3 de betydde asså!

kram :* <3

2013-02-23 @ 16:29:06
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0