Vårkänslor :3

Kan ju börja med att säga att min dag inte hade kunnat börjat bättre :3 Fick ett asgulligt sms från en person som totalt gjorde hela min dag!

Sitter nu i bilen med syrran påväg in till Uddevalla vilket är toppen (Y) Ni alla borde verkligen veta att min syster är ALLT för mig! Finns ingen som gör mig så lycklig som hon. Tycker seriöst synd om er som inte känner henne, hon är en ren ängel, älskar dig :*

Så äckligt fint väder också! Va ute på morgonpromenad med Ailis förut och shit! Riktiga vårkänslor fick jag, helt sjukt! Ni får lite bilder från idag morse, men måste dra nu för Edwin klagar på att jag är osocial (A)

Xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0