Äckligt glad

Hej! Förlåt min mobil har dampat sönder så inga inlägg har lagts upp! :{ Hade i alla fall en så sjukt bra dag igår! :D Muntliga nationella i svenska gick så jääää*la bra! För er som inte vet det så är jag nog den med mest scenskräck i vår klass, typ hyperväntilerar, pratar i 110, svimmar och skriker så fort läraren nämner ordet muntligt... Var så äckligt nervös igår och fick några panikattacker, men när vi väl kom igång så bara allt släppte och det kändes så sjukt bra :'D Ni kanske tänker att "aha, det var väl inget", men jo för mig var det mycket! Svårt att förklara, men kan berätta mer om min scenskräck någon annan gång.

Idag tror jag inte det händer nått speciellt, ska till tandläkaren efter skolan så måste sitta i Kungshamn och vänta i först 2 timmar innan jag får komma in och sen 1 timme efter tills bussen kommer... Bloggar då! Sen ska jag även försöka mig på att skriva ett cv till ett jobb på skolan vecka 8. Har aldrig skrivit ett cv så vi får väl se hur detta går (Y) Wish me luck!

Sen vet jag inte om jag hade några fler nyheter... Ska antagligen börja rida Haera (Kajsas islänning) en gång i veckan då hon bor i Uddevalla och har lite svårt att komma hit och rida varje dag. Ska försöka få tag på henne och bestämma dagar och så fram över :}

xoxo Julia <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0