Äntligen en lyckad dag!

Förlåt för att jag typ inte skrivit nått idag, har haft fullt upp.

Josefine kom hit vid typ 2 och följde henne till bussen vid typ 6. Vi gjorde inte så jättemycket på den tiden, satt och tjöta en timme, bakade kladdkaka och gick sen ut och gick. Tro det eller ej men jag har faktiskt gått sjukt mycket idag! Först gick jag ut med Ailis en timme, sen var jag och Josefine ute en timme ungefär, följde henne till bussen, gick hem till Samuel och har nu precis gått hem ifrån han. Stolt!

Fick ju som sagt då äntligen träffat Samuel :} Sjukt go kille asså! Vi typ "kollade" på film (snacka oss igenom hela filmen) och spelade typ skjutspel och jag vann såklart! Han lät mig inte alla vinna, absolut inte ;)

Haha, aja, det har i alla fall vart en helt ok dag såhär i slutet på lovet. Imorgon blir det väl bara att ligga hemma och slöa som sista dag innan skolan börjar, det brukar bli så... Hoppas i alla fall att ni har haft ett awesome jullov och att ni riktigt längtar till skolan nu! Eller vad säger ni? ;)

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

NEJ! vill ha lov iallafall 1 månad till! :D

kram<3

2013-01-08 @ 12:25:55
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0