Bad, ljus och glada miner

Då va det söndag kväll igen då. Skola imorgon igen. Hoppas återigen på en bra vecka utan sura miner.

Ligger just nu i badet och försöker skaka av mig veckans familjediskussion. Hatar dom. Det börjar alltid som en vanlig diskussion med skratt och glada miner, men slutar alltid med ironi och att alla går och lägger sig i var sin frustrerande tanke. Jag behöver verkligen inte detta, inte här, inte nu.

Får se fram emot en förhoppningsvis ljusare vecka i skolan då jag träffar min högst efterlängtade Friend på torsdag efter hela tre veckor utan henne :} Skynda dig hem Anna, jag behöver lite sol nu i dessa mörka vinterdagar!

Schemat denna vecka ser hittills ut ungefär såhär -->
Måndag: Plugga svenska/spanska/so
Tisdag: -||-
Onsdag: Plugga so
Torsdag: -||- och träffa min älskade bästaste vän och Friend!
Fredag: SOVA!
Lördag: Hemligt tills vidare ;)
Söndag: Städa...

Hoppas ni får en lika händelserik vecka som jag (Y)

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Vet att jag har sagt det här förut, men bloggen är riktigt bra <3

en fråga, när jag anmäler mig, ska jag skriva ditt namn då som funktionär ? att du hjälper mig med hästen?
kram <3
http://iiidas.devote.se

2013-01-20 @ 21:06:07
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0