Ekonomi - Lysekil

Äntligen helg!

Har inte haft tillgång till internet på hela dagen så har inte kunnat blogga förrän nu. Har vart rätt upptagen ändå så aah...

Jag, Kristin, Hanna och Sandra var ju i Lysekil idag då som sagt och skuggade på ekonomiprogrammet där :} Det verkade helt okej, lite segt dock, tror inte det är något för mig direkt... Men både Kristin, Hanna och Sandra verkar intresserade och ska antagligen välja det till gymnasiet.

Vi fick sluta redan klockan 2 men är ändå helt sjukt trött...

Måste ut med Ailis nu och ska sen med mamma och handla. Imorgon blir det bowling, joggning och annat kul med älskade systrami :*

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Fin :)

2013-01-12 @ 03:59:26
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0