Första dagen - Jag överlevde!

Jaha... Då var man hemma igen.

Jag är seriöst helt slut! Och idag gjorde vi ändå typ ingenting :S Men blev trött bara av att höra allt vi ska hinna med denna terminen och jag MÅSTE verkligen höja mina betyg nu asså O.O Jag ska inte säga att det är dåligt att få E, absolut inte! Då är man ju godkänd vilket är jättebra :D Men jag har som mål att gå ut nian med minst C i alla ämnen därför att jag vet att jag kan klara det. Så nu blir det plugg på full nivå! Säger jag nu innan allt plugg börjat...

Idag har i alla fall vart ganska chill ändå, har typ umgåtts lite med Lisa som omväxling :} Har absolut inte glömt bort Kristin om det är det ni tror! Nejnejnej, hon och Anna kommer alltid på första plats ;)

Hehe nej men för att gå tillbaka till skolsnacket så har vi fått nytt schema, igen... Helt sjukt konstigt då vi på någon dag har lunch på olika tider inom klassen och vi kommer typ bara få en halvtimmes slöjd i veckan fram till vecka 13 av någon anledning -.-' Suck på våran skola! Aja, jag får långhelg denna veckan i alla fall vilket blir sjukt gött. Eller inte långhelg precis, men ska skugga i Lysekil på ekonomi programmet tillsammans med Kristin, Hanna och Sandra på fredag. Jag räknar varje dag utanför salarna som helg (Y)

Lunchen med Lisa idag bestod av: Sallad, och nutella som efterrätt x)

xoxo Julia <3



Kommentarer
Sofia

Fin blogg :)
Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar efter dig :)

2013-01-09 @ 20:07:06
URL: http://borttaget.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0