Godmorgon!

Bara jag som blivit äckligt morgontrött? Seriöst, jag hade planerat att gå upp 9 idag, men tro då fasen inte att klockan vägrar ringa och jag inte vaknar förrän 11... O.o

Ska strax börja göra iordning mig och ta en lång morgon promenix med Ailis ner till banken och ta ut pengar. Sen vet jag inte riktigt om denna dagen också bara flyger iväg eller om jag faktiskt gör nått idag...

Hade ju planerat att träffa Josefin, antingen kommer hon hit eller så tar jag bussen till henne. Det blir dock inte förrän senare då hon är bra mycket mer morgontrött än jag!

Får se om jag kanske träffar Samuel ikväll också. Beror på hur länge jag ska träffa Josefin och så.

Ey jag kom på ett försenat nyårslöfte igår! Nej, det är inte att börja träna, även om jag faktiskt planerat det. Nej, jag ska försöka utöka min umgängeskrets lite grann :} Försöka få kontakt med de personer jag tappat kontakten med nu i 9:an och vara mer social med alla helt enkelt!

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Din blogg äger!
kram<3

2013-01-07 @ 18:44:11
URL: http://iiidas.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0