Halleluja!

Hejhej! Hoppas ni alla haft en bra dag :}

Nu har jag jobbat och slitit tillsammans med mamma hela dagen för att få rummet att se helt ok ut. Vågar man kanske till och med ta hem folk nu? Haha jadå!

Jag har egentligen inte ändrat så mycket. Målat om ena väggen, två krokar och "sängbordet", och möblerat om lite. Flyttat sängen, byrån, bordet/marsvinen och tagit ut fåtöljerna. Även tagit bort lite småsaker som bara stod och samlade damm.

Shit, ni skulle bara veta hur trött jag är nu asså... o.O Sjukt ont i ryggen, huvudet och halsen. Men man ska inte klaga! Jag hade faktiskt kunnat ha det värre.

xoxo Julia <3



Kommentarer
Ida

Gud va fint rummet blev! har ju aldrig sett det så, men på före & efter bilderna asså! :)

kram <3

2013-01-03 @ 17:50:10
URL: http://iiidas.devote.se
anonym

Kan du inte vissa hela dit rum?

2013-01-03 @ 18:40:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0