Hårdträning!

Ligger nu framför brasan med katten och bara myser :3 Orkade inte göra nått plugg idag, har inte ens försökt komma på nått att skriva om i min så kallade "krönika" som ska vara klar på onsdag... Hoppas verkligen inte det blir att skriva krönika på nationella sen, då är jag så underkänd!

Som ni läser i rubriken är det hårdträning som gäller på schemat imorgon :} Kan inte vara med och simma med de andra i första passet, ni kan ju gissa varför, så därför blir det först ett pass på gymmet och sedan lite rörelser till musik med idrottsläraren. Hoppas jag inte svimmar och kräks bara med tanke på att jag inte tränat på ett år :S

xoxo Julia <3



Kommentarer
anonym

Har du mens?

2013-01-16 @ 20:45:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

likenobody.blogg.se

Mitt namn är Julia, jag är 15 år och bor hos min familj i en liten villa. Går i skolan och är precis som alla andra. Eller?

RSS 2.0